Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2020 20:20 - Предколедно във Варна или: Малко Морска Красота в мой Стил ))
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2838 Коментари: 12 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Моите Лебеди, а аз отново съм сред тях -
и манекенствам си на воля край Морето...
От студа на зимата не ме е никак страх,
защото нося Лято слънчево в Сърцето ))))


 Весело и свежо да ви е настроението!

image


image


image


image


image

Отрано сме в коледно настроение )) както и цяла Варна...

image


image

И разбира се, Ливингстън!

image



Гласувай:
13



1. lexparsy -    Хей Веси, радвам се да видя пак ...
30.11.2020 21:02
   Хей Веси, радвам се да видя пак лебедите! Пак ли се на втора буна?
   Ех, че спомени, като че беше вчера..., като и аз имах щастието да плуваме с тях... Помня че беше слънчев трети декември, а предишния ден беше ужасна суграшица..., и се убедих че може да поръчваш времето :-)))
    А щом и Ливингстън е там, значи всичко е по план... Все забравям да питам къде литват лебедите лятото.
    Поздрави от гръцкото море, на което само камъните само вълшебни... :-)), и на децата, сестрата и семейството, и на Дит разбира се ако я чуеш и видиш!
   Лекс
цитирай
2. stela50 - Лято и зима... красиво и закачливо...
30.11.2020 23:33
Прекрасни са лебедите, прекрасни сте вие,
чудно е моренцето, и лете, и зиме...
Много здраве, светли празници
и вълнуващи преживявания, мила Веси!
цитирай
3. vesever - Лекси, пак на втора буна, я! На мен ...
01.12.2020 11:01
Лекси, пак на втора буна, я!
На мен пъпът ми е хвърлен там, хаха )))
И аз разказвам на нашите за онзи трети декември, какво приключение беше...
Ами, и ти да поздравиш гръцкото море от мен...
по Коледа пак ще съм по морето и ще успея, нядявам се, да се видя с Дидка...
Племенниците трудно ме пускат, но ще го измислим!

Поздрави сърдечни!
цитирай
4. vesever - Таня, благодаря ти от сърце за ми...
01.12.2020 11:02
Таня, благодаря ти от сърце за милите думи!
Жива и здрава и ти, и хубаво и весело посрещане на празниците!

Прегръдки!
цитирай
5. zax - Кой кво прави, ти като дойдеш - първо ...
01.12.2020 22:11
Кой кво прави, ти като дойдеш - първо при патките. И лете и зиме.
Не замръзваш ли бре човек?
;)Р
цитирай
6. troia - Здравей, Веси!
01.12.2020 23:37
Тези дни си мислех за теб и че скоро не си публикувала твоите зимни приключения и ето...има постинг.
Толкова си спокойна, усмихната все едно е горещо лято, и си улучила слънчев ден. Не ми се мисли колко е студена водата.:))
Ти си по-морска от мен!:)
Забавлявай се, Веси и усмивката никога да не слиза от лицето ти!
цитирай
7. vesever - Заксън, интересното е, че не зам...
02.12.2020 10:10
Заксън, интересното е, че не замръзвам, дсори ми е топло. Нямам обяснение, освен, че може би кръвта ми е по-топла от на нормалните хора хехе )))
От години идвам и зимата, когато децата ми бяха малки, ги водех всяка зима в периода след Коледа и преди Нова година за по 2-3 дни на хотел на Златните, а аз идвах предимно, за да видя лебедите...
Е, и в хотелите си беше яко - топли басейни, джакузита, сауни....
ала друго си е човек да се охлади в зимното моренце.... ;)))
цитирай
8. vesever - Кати, привет! Ами аз по-рядко ...
02.12.2020 10:19
Кати, привет!
Ами аз по-рядко публикувам вече, но когато си правя приключения, гледам да покажа поне малко от тях и на приятелите от блога. ))
Водата е ледена, но усещането е божествено. Отпускам се на морска звезда, лежа си така малко в моренцето, не твърде дълго, все пак, всичко е в разумни граници ;))

Прегръдки от мен, Кати!
цитирай
9. planinitenabulgaria - Предполагам, на третата снимка си се приземила след антрашакатр.
03.12.2020 22:17
Пояснявам, че това е удряне на краката едн в друг, догато балетистът е във време на скок. На пясък ще е по-трудно. Би ли публикували линк, ако такъв има, за да видя височината на отскока и да преброя колко пъти успяваш да удариш краката си един в друг по време на отскока. Нуреев успяваше 7 пъти.
цитирай
10. vesever - Коста, аз не съм толкова виртуозна. ...
04.12.2020 14:48
Коста, аз не съм толкова виртуозна...
Това е висш пилотаж, ))

Поздрави!
цитирай
11. ckarlet - Хубави празници, Веси!
07.12.2020 10:54
Хубави празници, Веси!
цитирай
12. vesever - Скарлет, благодаря подобно! ...
07.12.2020 12:43
Скарлет, благодаря подобно!
Прекрасни празници да имаш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042881
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол