Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2022 10:45 - Път към зората
Автор: zemela Категория: Изкуство   
Прочетен: 4978 Коментари: 5 Гласове:
39


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За какво ли не жали човек сред вълни и събития - 
за младежките дни с дух бунтарски и летвите ниски,
за невинното детство, с много смях и кавги без развитие, 
за измамна любов, все за нещо...  А, аз пък, не искам!

Носталгичният зов по отминало време вратата ми
все пропуска без звук. Рак не съм и не ходя назад.
На кого ли му пука - не знам - ни за ланските папрати,
ни за вечно мърморещи спомени "бил съм и млад".

Да съм млада, не съм. И не съм неподвластна на времето,
но от него, освен бели нишки в косите, събрах
пълна шепа с узрели зрънца (че бодливи са - дреме ми!)
и заключих в кръвта си и магия, и обич, и грях.

Вече знам как се носят на длан и кошмари, и изгреви,
как се вижда през тежки мъгли и се тича сред сняг,
как отрова таят цветовете, помпозно нагиздени
и цената да спреш на прогнил, но спасителен праг.

В броеницата тежка на дните нанизах безвремие
и зарових я в корен дълбок на вековно дърво,
а сега вместо с плач да устройвам за мъртвото бдение,
продължавам напред, към зората и ново добро.



Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - много ми хареса.земела
28.09.2022 11:51
Ти умееш, да ги съчетаваш, едни такива
лирика и наука.ведно @
като, например- квантова физика, за домакини
над 60.те )
благодаря ти,мила,днес сме в резонанс, нали )
цитирай
2. kvg55 - zemela,
28.09.2022 12:37
Най–вече "жалба за младост".
цитирай
3. kossef - Ще отвърна...
30.09.2022 11:35
И отвръщам на естествено заложения в акта от публикация на творбата съпринадлежно влагащ се въпрос от автора към "адресатите", в случая - читающите: Е?... Харесва ми, че твоето "Е?...", след публикация, не стърчи натрапчиво отпред, а го попритикваш пооо-по-отзад... С поетични непукизми като:
"На кого ли му пука... и за ланските папрати,
и за вечно мърморещи спомени..."
Тоест, хубаво е че опазваш тази своя ефирна ирония и самоирония спрямо и творбите си с одухотворяващ усет и стремеж към непостижимото Съвършенство... Оценявам усилията ти! И хич "да,н тий" от коменти като моя... и ония, де, въпреки неизбежността на "да тий"...
цитирай
4. sorossadistfucking - Лично усещане за десетки, стотици и хиляди спомени по тема според слово-описанието на този пасаж или друг, нататък!
01.10.2022 23:44
...човек сред вълни и събития -
за младежките дни с дух бунтарски и летвите ниски,
за невинното детство, с много смях и кавги без развитие,
за измамна любов, все за нещо...
...
Мерси!
цитирай
5. batogo - !!!:))) Силно, ълбоко истинно, мъдро послание, Земела!
02.10.2022 08:55
Послание на твоята вътрешна сила на духа, стимулираща пробуждане на съзнанието... Във всяко твое творение личи един невероятно осъзнат, мъдър творец.
Чест и почитания!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemela
Категория: Изкуство
Прочетен: 1628593
Постинги: 512
Коментари: 1730
Гласове: 23903
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031