Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2018 22:36 - ФЕН
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 6504 Коментари: 15 Гласове:
10

Последна промяна: 19.10.2018 06:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
" .......................................................", обича да пуска под формата на коментари някакви "статистики", които сам си набира, без никакво реално покритие с действителността. За разлика от него, аз, макар и последно време да не участвам активно в Блога, ще пусна едно шотче. Доста показателно. Не мога да му намеря по-подходящо заглавие от това : "Имам си фен"

image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radostinalassa - Кой беше Гого ?
16.10.2018 22:47
Аз наистина съм нова и мразена, и не съм осведомена за този блогър.. Но обещах да те подкрепям, за да не ме изобразиш в някой постинг.
цитирай
2. leonleonovpomm2 - Простак!
17.10.2018 12:16
Простак!
цитирай
3. rustam - Гого Ментата, същият и Чаршафа
17.10.2018 17:35
radostinalassa написа:
Аз наистина съм нова и мразена, и не съм осведомена за този блогър.. Но обещах да те подкрепям, за да не ме изобразиш в някой постинг.

е Георги Стоименов, използващ десетки профила тук, най-популярният, от които последно време, е стар ъф лай, демек Звездата на лъжите. Или...Царят на лъжите
цитирай
4. radostinalassa - Благодаря за информацията
17.10.2018 20:05
И аз си мислех, че е така.Приспива опонентите с чаршафи, ако не се предадат ги обижда и накрая се фука , че е победител. Мисля, че заработва ф. знаци.
цитирай
5. leonleonovpom2 - ЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦ...
18.10.2018 20:59
ЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦ
ЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪ
ГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГ
ООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООО
ВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВ


цитирай
6. rustam - КУКУ!
19.10.2018 06:49
leonleonovpom2 написа:
ЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦ
ЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪ
ГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГ
ООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООО
ВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВ



цитирай
7. leonleonovpom2 - А ти какъв си?
19.10.2018 11:10
Куку, но на квадрат!
Сериозна работа, извън контрол! Доказателство-горната статистика с едно име? Твоя измислица! А бе, на тебе баща ти нали е бил математик не те ли е научил, че така статистика не се прави? Като си печен червен лъжец, добави и друго име !Например, съчинения от тебе профил-леонлеонов помМ2, с който се гордееш! Той е върхът на "творчеството ти", документирано тук!!
Ако я извличаш отнякъде, покажи оригинал, не измислици!
Много си прост! Там сигурно вече си на куб!
какво нетие ясно в коментара ми Пет реда с главни букви- на първия самоЦ, на втория -Ъ, следват Г, О и в!
Прочетени вертикално дават великата ти фамилия -Цъгов! Много вертикали, да я запомнят и които не я знаят!
Просто допълнам експеримента ти-мойте никове-хоризонтално, твоята фамилия - вертикално!
Или полегнала по ти харесва!?Затова мрънкаш!
С погнуса!
цитирай
8. radostinalassa - Не се карайте
20.10.2018 10:19
Вие сте от едната страна на барикадата.
цитирай
9. pantaleev - Рустамич
21.10.2018 13:22
Това се нарича обсесия. Иван Балдъзин определено не е сам.
цитирай
10. mar866 - ...
25.10.2018 13:44
leonleonovpom2 написа:
ЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦ
ЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪ
ГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГ
ООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООО
ВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВ

Хахахха , Русти, това ми мяза на някаква магия, дай веднага канчето със светената вода;)))
цитирай
11. mar866 - ...
25.10.2018 13:48
rustam написа:

е Георги Стоименов, използващ десетки профила тук, най-популярният, от които последно време, е стар ъф лай, демек Звездата на лъжите. Или...Царят на лъжите

Лъже, ама се замогна човека! Едно време за едни маратонки какво ли не направи, а сега обикаля света с командировъчно в ръка и снимките от Фейса на сина му.;))))
цитирай
12. vasilisa1917 - .
04.11.2018 12:29
Маре, глупости говориш, гочето пак е запретнал ръкави да прави френска на старата дюла. просто понеже е одъртяла, той е поискал по-висока сума за услугите си
цитирай
13. mar866 - ...
05.11.2018 16:54
vasilisa1917 написа:
Маре, глупости говориш, гочето пак е запретнал ръкави да прави френска на старата дюла. просто понеже е одъртяла, той е поискал по-висока сума за услугите си

Права си, а може и други клиентки да има...? Дали затова не е ходил командировка в Брюксел? Пискова и Гина са там...
цитирай
14. planinitenabulgaria - Преди минути се свързах с отдельонния Ви, Блекю.
10.11.2018 23:02
И той не е доволен от Вас, цитира ми таг "Светев". Отворих аз тага, прокараах го през програма на Центъра и се оказа нещо неоочаквано - между Васи Радостинчето се е появила вътрешна спойка, която може да свърши с най-хубавоото нещо, което става между мъж и жена.
И друг таг ми е дал - Бургас, какво е работил баща Ви. Ако Радостинчето разбере, че баща Ви е бил милиционер и че имате два ника, няма да Ви кандиса, ще се забоде с Венци. Да си го знаете, и Блекю мисли така. Аз само проверявам и сверявам данните със сводките на наблюдаващия Ви оперативен раотник, отразени в работното Ви досие.
цитирай
15. mar866 - ...
19.11.2018 16:12
тц, тц, тц....
аз се чудя защо Русти го няма никакъв, а те с Радостинка се лекували в скайпа:))))
цитирай
16. elinora - тц, тц, тц. . . . аз се чудя защо Русти ...
22.11.2018 16:06
mar866 написа:
тц, тц, тц....
аз се чудя защо Русти го няма никакъв, а те с Радостинка се лекували в скайпа:))))


Ма тва верно ли? Коя е Радостинка?
цитирай
17. rustam - :)
22.11.2018 22:34
elinora написа:
mar866 написа:
тц, тц, тц....
аз се чудя защо Русти го няма никакъв, а те с Радостинка се лекували в скайпа:))))


Ма тва верно ли? Коя е Радостинка?

цитирай
18. elinora - значи е вярно
23.11.2018 10:32
rustam написа:
elinora написа:
mar866 написа:
тц, тц, тц....
аз се чудя защо Русти го няма никакъв, а те с Радостинка се лекували в скайпа:))))


Ма тва верно ли? Коя е Радостинка?


цитирай
19. apostapostoloff - Радостинка е Рада Дупката от Стара Гъзора.
16.12.2018 19:13
Една червена дъртофелница, която на всичко отгоре е и тъповата русофилистичка. Проста е като гъбено семе. Селска пръчка и куха лейка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808880
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив