Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2018 12:32 - Ще те нарисувам
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 8438 Коментари: 16 Гласове:
14

Последна промяна: 19.10.2018 17:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image






Тагове:   ще те нарисувам,


Гласувай:
16



1. missana - Много красиво пишеш, Лекс.
19.10.2018 17:38
Поздравявам те.
Допълнително ме зарадва фактът, че творбите ти заеха място на главната листа, което преди теб бе узурпирано от една тъмна личност-графоман.

Весел уикенд!
цитирай
2. lexparsy - Благодаря за комплимента Младен
19.10.2018 18:05
missana написа:
Много красиво пишеш, Лекс.
Поздравявам те.
Допълнително ме зарадва фактът, че творбите ти заеха място на главната листа, което преди теб бе узурпирано от една тъмна личност-графоман.
Весел уикенд!

   Казано от тебе, ми се повдига самочувствието да те гоня по изразност :-)

   А относно "главната листа"... ми не знам кой и каквоЖелателси ме помпа, но за мене както и за тебе е важен прочита и мнението на приятелите и съсподелящите като тебе :-)
   Само че понякога там сме като онези ленти, 'дето им се лепят мухите, на които им станало скучно в кофите за боклук :-)))

Приятна вече и релаксиращ есенен уикенд ти желая!
цитирай
3. rosiela - Лекс, хареса ми.
19.10.2018 19:21
Поздравления.
цитирай
4. lexparsy - Благодаря за харесването Роси
19.10.2018 19:38
Стимулира ме да напредвам в поетирането, мнение от хора с твоя дълъг опит.
Имай красива есенна вечер и споделена!
цитирай
5. radostinalassa - А мене как ще ме нарисуваш?
19.10.2018 21:24
Надявам се, че не със рога?
цитирай
6. stih - С любов написано!
19.10.2018 21:25
Уникален образ на Любимата, пресътворен с любов!
Благодаря за хубавите песни, Лекс!
цитирай
7. lexparsy - Съжалявам РадостИстина...
19.10.2018 21:49
radostinalassa написа:
А мене как ще ме нарисуваш?
Надявам се, че не със рога?

Художивко съм...
Лекс каза че направо му изстивала радостта от рисуването като го питат за рога… и не било в неговите компентенции да те рисува!. А пък рогата хич не ги можел и да искаш…но щял да взема уроци по скулптора…,
Ами предлагам да попиташ някой от твоите обичани бе Радост... виж за рогата не знам, да ти кажа... Но ако видиш че художника е хванал длето вместо четка... бееегай :-)))
цитирай
8. lexparsy - Очарован съм от оценката ти Ели
19.10.2018 22:04
stih написа:
С любов написано!
Уникален образ на Любимата, пресътворен с любов!
Благодаря за хубавите песни, Лекс!

Твоята оценка ме стимулира да се изразявам и споделям така с поетично вдъхновени хора, сред които си и ти.
Имай релаксираща вечер и уикенд!
цитирай
9. dinkov - lexparsy - ++++++++++++++++++...
19.10.2018 22:38
lexparsy - ++++++++++++++++++++++
Поздрав
Ицко
цитирай
10. lexparsy - Хеййй, мерси Ицко, ама не знам плюсчетата за Компли ли са или за Менти :-)))
19.10.2018 22:56
dinkov написа:
lexparsy - ++++++++++++++++++++++
Поздрав
Ицко

Виж модераторите все ще им намерят място... Глей че 4000 гласа четящи са ми плюснали...
Е все пак и на тях и на тебе благодаря... Много ми е Плюсатно...
Лека вечер и уикенд с много плюсове :-)
цитирай
11. hloris - Искри от емоцията,която си вложил!
19.10.2018 22:58
И на този красив музикален фон думите сякаш се стичат,тичат по оголените струни на душата!
Красота и приказка в едно!
Магия!
Сърдечни поздрави от мен!
цитирай
12. lexparsy - Радвам се че ти харесва този начин на импресия hloris
19.10.2018 23:44
hloris написа:
Искри от емоцията,която си вложил!
И на този красив музикален фон думите сякаш се стичат,тичат по оголените струни на душата!
Красота и приказка в едно!
Магия!
Сърдечни поздрави от мен!

Всъщност за този начин на колаж на текст с подходящи снимки ме открехна един дизайнер пишещ в блога, и когато има защо не ме мързи да го правя... също и за подходящата асоциативна музика или клип...
Но една консервативна позната пък каза че "Добрата поезия не се нуждаела от такива детинщини..." и не смея да не се съглася...
Но от правила се ръководят само андроидите :-) в каквито май все повече ни превръщат без поезия и изкуство...
Благодаря за насърчаването, и ти желая един уикенд с позитивни като тебе хора.
цитирай
13. radostinalassa - 7. lexparsy - Съжалявам РадостИстина...
20.10.2018 07:29
Не бъди скромен, разбира се , че можеш. Друг е въпросът, че си се объркал. Рогата са на друго място, не се оставяй да те преметнат.
цитирай
14. vesever - Много е хубаво, да има птици, полет, ...
20.10.2018 21:36
Много е хубаво, да има птици, полет, слънце, свежест...дай Боже всекиму!
Пък аз днес за пореден път промених прогнозата, изгоних дъжда от при мен, за да си направя изолацията на външната стена, обаче погрешка съм го пратила към вас дъждеца...
)Лека!)
цитирай
15. lexparsy - Веси, ти си пример за художник, който борави със слънце, облаци, птици, цветя…
20.10.2018 22:16
vesever написа:
Много е хубаво, да има птици, полет, слънце, свежест...дай Боже всекиму!
Пък аз днес за пореден път промених прогнозата, изгоних дъжда от при мен, за да си направя изолацията на външната стена, обаче погрешка съм го пратила към вас дъждеца...
)Лека!)

Направо сриваш МетаУрологИстеричните прогнози… Требва да ги закрият според мен‘ :-)))
Ама твойта изолация на стената не е центъро на света бе… Знам, трудно е като си в центъра на БГ в Търново.. ама прати ги облаците некаде у турско или гречко примерно като ги рисуваш :-)))
Хайде приключвай с ремонта, и дай снимки за ОТК, че да видим колко си се заканила да „Релаксираш“ зимъска….аз не вервам!

цитирай
16. vesever - Ми, знаеш ли какво направих, много е ...
23.10.2018 11:59
Ми, знаеш ли какво направих, много е просто. Протегнах широко ръце, на изток и на запад, и се оказа, че от центъра, където съм, съм избутала дъжда към София и към морето...в същия ден и Дидка писа, че и при тях заваляло....
не са ми стигнали силите да го избутам по-далеч...но опитах да се поправя след това, дано ума успех )))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363309
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375