Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2018 07:38 - ШАРО И ПИСАНА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2908 Коментари: 18 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

... ако някой приятел реши 
да ми купи едно котараче, 
или кученце с меки уши – 
дето даже не чини петаче, 
ще ги кръстя с добри имена – 
ей тъй! – просто Писана и Шаро, 
ще ми бъде денят светлина – 
и добра – неизбежната старост, 
аз – беднякът без дом и пари, 
без другарче така си останах, 
Шаро с лай ще ме буди в зори, 
а в съня ми ще мърка Писана,
с тая рунтава топка любов 
вече няма да съм саменичък – 
и ще ходя в мазата на лов 
за мишлета, и в парка ще тичам, 
ще наостряме нощем уши – 
всяко утре е тъй неизбежно...

Ако някой приятел реши, 
че животът е лапичка нежност.





Гласувай:
26


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - До Шаро и Писана ли стигна?
07.04.2018 08:33
Какво падение, бедняко духовен и материален.
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Какво падение, бедняко духовен и ...
07.04.2018 08:46
rosiela написа:
Какво падение, бедняко духовен и материален.

И това ме пита една яловица бездетка, която не свъртя ни дете, ни коте?
Отвратително. Оставям ти коментара като свидетелство за безграничната ти простащина, Копук.
Чу
цитирай
3. troina - росоо, ма пУтесо, Учителке!!!!!
07.04.2018 09:46
змии и гущери ли яде пак нощес..смок ли те гони в гори Тилилейски..
нали ходи да се дупиш на дядо Поп..това ли научи, ма душевна яма празна..
моме некадърна, имаш обърнат слайд....
как му казваха старите, я помагай Валерий..
такава нищета като твоята, не може да бъде нахранена, клета съдба..
Жена да бъде такава агресивна и зла,и да преследва една Добра душа
като Валери Станков, който има към 2 000 приятели в ФБ, а ти 3ма..
жено,покрий си срамотиите, гледат те хора тук от цяла България!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - змии и гущери ли яде пак нощес. . смок ...
07.04.2018 09:57
troina написа:
змии и гущери ли яде пак нощес..смок ли те гони в гори Тилилейски..
нали ходи да се дупиш на дядо Поп..това ли научи, ма душевна яма празна..
моме некадърна, имаш обърнат слайд....
как му казваха старите, я помагай Валерий..
такава нищета като твоята, не може да бъде нахранена, клета съдба..
Жена да бъде такава агресивна и зла,и да преследва една Добра душа
като Валери Станков, който има към 2 000 приятели в ФБ, а ти 3ма..
жено,покрий си срамотиите, гледат те хора тук от цяла България!

Не хвърляй камък в рядко лайно, чедо, ще се опръскаш.
Чу
цитирай
5. starforlife - Здраво, Поете!
07.04.2018 10:58
~ Харесах нормалната Човещина в стихчето.

~ Ю, на това старите хора биха му казали (защото са възпитани) гьонсурат. Аз понеже не съм - му казвам добиче в полуобраз на жена (да ме прощава думата "жена")

~ Тъпа, грозна и ограничена Копукова... Чудя се да те изтрия ли веднага - или да те оставя да си висиш като сопол и всички да виждат що за стока си? (А и мен с тези, които ти ги редя. Ха ха ха)

Нека Валери реши.
Поздрави за номинацията, Поете.
Ж
цитирай
6. troina - тук има поезия и най-често добри ,приятелски думи.Виж се,росо, какво правиш.
07.04.2018 11:43

търсиш по цял ден, с кого да се хапеш,кучке зла и бясна..

10:14 - По- точно
от: rosiela За постинг: светли петък, лельо!

кранта 1949!

ако мен питаш, аз съм 8мес по стара от теб, 10 пъти по красива, и 100п.по умна..
да не говорим за секс и пари, по-добре..
Клеветница си, щот си безсилна, зла,самотна и ужасно черно завистлива
всички те разбраха, колко си жалка..
дано намериш..покой и малко Любофф..
довечера ще ме видиш на гости на малкия син..
за Нова година бях с големия, свекърва ми, девер ми и зълвата..
имам и сестра и брат, и 4 племенника, единият има две момченца на 1год..
и още многоо братовчеди, татко са били 6 деца, а Дядо Чокой...
Свекър ми беше чорбаджия от Румънско и БКППарт.секретар
а , мъжът ми беше най най големият бонвиван на Варна и Околността
винаги носеше 1 000 лева поне в портфейла..
а ,Юлия беше Принцесса , всяка зима с ново палто.., и нейде по света..
Юлия има История за два тома Война и мир, росе босева..
така ,че тихооо, отивай да си вземеш наема от село 300лева..
писах вече , само Парфюма ми е 215 лева, и тва е нормално открай време..
послушай ме, акъл без пари ти давам..ако не си осиновила детенце,
поне , едно куче си вземи, ще те успокои, мила..
такъв е живота..но, трябва да го живеем..напук..и с хъсс...
нали така ,маестро..
цитирай
7. yotovava - ела да ти подаря едно коте - имам 11, в ...
07.04.2018 11:57
ела да ти подаря едно коте - имам 11, в момента и едно куче са самоосинови в моя двор, а на онова тъпоъгълно - нему обръщай внимание, няма как да те разбере, то знае само 3000 думи, но твърди, че е чело Юго в оригинал. Юго сигурно се е обърнал в гроба :)))))))))))))))))
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - ~ Харесах нормалната Човещина в ...
07.04.2018 12:24
starforlife написа:
~ Харесах нормалната Човещина в стихчето.

~ Ю, на това старите хора биха му казали (защото са възпитани) гьонсурат. Аз понеже не съм - му казвам добиче в полуобраз на жена (да ме прощава думата "жена")

~ Тъпа, грозна и ограничена Копукова... Чудя се да те изтрия ли веднага - или да те оставя да си висиш като сопол и всички да виждат що за стока си? (А и мен с тези, които ти ги редя. Ха ха ха)

Нека Валери реши.
Поздрави за номинацията, Поете.
Ж

Благодаря, Жоро!
Светли Великденски празници!
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - търсиш по цял ден, с кого да се х...
07.04.2018 12:27
troina написа:

търсиш по цял ден, с кого да се хапеш,кучке зла и бясна..

10:14 - По- точно
от: rosiela За постинг: светли петък, лельо!

кранта 1949!

ако мен питаш, аз съм 8мес по стара от теб, 10 пъти по красива, и 100п.по умна..
да не говорим за секс и пари, по-добре..
Клеветница си, щот си безсилна, зла,самотна и ужасно черно завистлива
всички те разбраха, колко си жалка..
дано намериш..покой и малко Любофф..
довечера ще ме видиш на гости на малкия син..
за Нова година бях с големия, свекърва ми, девер ми и зълвата..
имам и сестра и брат, и 4 племенника, единият има две момченца на 1год..
и още многоо братовчеди, татко са били 6 деца, а Дядо Чокой...
Свекър ми беше чорбаджия от Румънско и БКППарт.секретар
а , мъжът ми беше най най големият бонвиван на Варна и Околността
винаги носеше 1 000 лева поне в портфейла..
а ,Юлия беше Принцесса , всяка зима с ново палто.., и нейде по света..
Юлия има История за два тома Война и мир, росе босева..
така ,че тихооо, отивай да си вземеш наема от село 300лева..
писах вече , само Парфюма ми е 215 лева, и тва е нормално открай време..
послушай ме, акъл без пари ти давам..ако не си осиновила детенце,
поне , едно куче си вземи, ще те успокои, мила..
такъв е живота..но, трябва да го живеем..напук..и с хъсс...
нали така ,маестро..

Лош съвет, мила, на Розамунда куче не й трябва, тя по цял ден ще си хапе кучето! :-)))))))
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - ела да ти подаря едно коте - имам 11, в ...
07.04.2018 12:28
yotovava написа:
ела да ти подаря едно коте - имам 11, в момента и едно куче са самоосинови в моя двор, а на онова тъпоъгълно - нему обръщай внимание, няма как да те разбере, то знае само 3000 думи, но твърди, че е чело Юго в оригинал. Юго сигурно се е обърнал в гроба :)))))))))))))))))

Недей така, Валюше, Тъпесата Росеса има три средни и девет виши! :-))))))))))))
Чу
цитирай
11. poliqor - търсиш по цял ден, с кого да се х...
07.04.2018 14:09
анонимен написа:
troina написа:

търсиш по цял ден, с кого да се хапеш,кучке зла и бясна..

10:14 - По- точно
от: rosiela За постинг: светли петък, лельо!

кранта 1949!

ако мен питаш, аз съм 8мес по стара от теб, 10 пъти по красива, и 100п.по умна..
нали така ,маестро..

Тази яка кака е расла и е пасла на корем с оФците в село Симьон-оФци!

http://poliqor/poezia/2018/04/07/nepostijima-krasota-dju.1602796

цитирай
12. deleted-4udovi6teto - търсиш по цял ден, с кого да се х...
07.04.2018 14:13
poliqor написа:
анонимен написа:
troina написа:

търсиш по цял ден, с кого да се хапеш,кучке зла и бясна..

10:14 - По- точно
от: rosiela За постинг: светли петък, лельо!

кранта 1949!

ако мен питаш, аз съм 8мес по стара от теб, 10 пъти по красива, и 100п.по умна..
нали така ,маестро..


Тази яка кака е расла и е пасла на корем с оФците в село Симьон-оФци!

http://poliqor/poezia/2018/04/07/nepostijima-krasota-dju.1602796



Гнус! Това "нещо" вони и през снимката.
Чу
цитирай
13. newsoftheworld - Спри се бе, жена!
08.04.2018 02:51
rosiela написа:
Какво падение, бедняко духовен и материален.

Или по-добре отиди да критикуваш твоя приятел Мисана. Кажи му да пооправи чувството си за хумор, защото все не разбирам къде да се смея на тъпите му вицове.
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Какво падение, бедняко духовен и ...
08.04.2018 07:10
newsoftheworld написа:
rosiela написа:
Какво падение, бедняко духовен и материален.

Или по-добре отиди да критикуваш твоя приятел Мисана. Кажи му да пооправи чувството си за хумор, защото все не разбирам къде да се смея на тъпите му вицове.

Христос възкресе!
Чу
цитирай
15. nedovolen - Преди 3г. подарих куче на познат. ...
08.04.2018 09:06
Преди 3г. подарих куче на познат. След седмица разбрах, убил го с лопата. Било го ухапал. Що за човек. Р-2.
цитирай
16. radostinalassa - Моето кученце умря на 15 септември
08.04.2018 09:15
Не посмях да си взема ново досега. Но новото ми кученце вече се е родило и скоро ще прогледне. Кучето лекува с добротата си, която се равнява на някакви вълни с висока честота. Май ще излезне, че аз съм по поетична натура от поетите.
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Преди 3г. подарих куче на познат. ...
08.04.2018 09:16
nedovolen написа:
Преди 3г. подарих куче на познат. След седмица разбрах, убил го с лопата. Било го ухапал. Що за човек. Р-2.

Не си преценил на кого да го подариш, Недоволнико.
И това се случва...
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Не посмях да си взема ново досега. Но ...
08.04.2018 09:32
radostinalassa написа:
Не посмях да си взема ново досега. Но новото ми кученце вече се е родило и скоро ще прогледне. Кучето лекува с добротата си, която се равнява на някакви вълни с висока честота. Май ще излезне, че аз съм по поетична натура от поетите.

Христос възкресе!
Благодаря, че сподели.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9356725
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930