Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2016 10:09 - ШИПОВЕ ГРУБО В МОЗЪКА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2979 Коментари: 14 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Доживях шепа селяндури, пристигнали вчера във Варна да си купят газени лампи, да захванат борба срещу замърсяването на градската инфраструктура от чайките. Същите чайки и гларуси, които се вият тук от времето на Римската империя, че и от по-далечни времена. 

Същите тия селяндури, качили се с хъс на овластени лакомници по асансьорите на общинската управа, за пореден път усвоиха „едни пари” по добре познатите разни европейски програми – и те ти, булка, Спасовден – Денят, в който Господ отваря небесата за душите на мъртвите, уличните лампи на Варна осъмнаха с метални шипове, та ведно с душите на мъртвите да се възнесат и набучените на кол птици.

Вярно е, че чайките цапат. Но това не е аргумент да вадим копията и колчаните със стрели срещу майката Природа. По-добре щеше да бъде, ако на Спасовден центърът на Варна беше осъмнал без десетките дюнерджийници, фастфудове и баничарници, които цапат не по-малко от птиците.

Някакъв пълен общински глупак излезе по телевизията и каза, че металните шипове не били толкова остри и служели само да покажат на птиците, че там не бива да се каца. На свой ред орнитолозите скочиха и извадиха други доводи, че металните шипове са опасни, и трябвало да се заменят със силиконови.

Само това остана – да почнем да пълним със силикон и майчините гърди на Природата.

Известно е, че чайките не могат да седнат на тоалетна чиния с вестник в ръка – и да прочетат за новата си „придобивка”, сега ще се вият върху нашите тъпи глави и ще ни осират в полет, защото това заслужаваме.

Небето да ни накаже с шипове за бездушието в душите на живите! 




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - тук си прав ,маестро!
12.06.2016 10:18
поздрави!
както споменава Буковски ...
лайна ..лайна, лайна... навсякъде
цитирай
2. ili4e - Пак си убийствен, Валерий!
12.06.2016 10:34
Китайците едно време се нареждаха във верига из оризищата и трепеха с прашки врабчетата, за да не им кълват реколтата...
цитирай
3. chavdar01 - ПОРЕДНАТА ИДИОТИЯ НА ВАРНЕНСКИТЕ УПРАВЛЯВАЩИ ГЕРБЕРАСТИ!!!
12.06.2016 11:48
КАКТО Е ТРЪГНАЛО МАЙ СКОРО ЩЕ НАСЛАГАТ МЕТАЛНИ ШИПОВЕ И ПО "ЖЪЛТИТЕ ПЛОЧКИ",ЧЕ ДА НЕ МИНАВАТ ГРАЖДАНИТЕ ЗА ДА НЕ ИМ ИЗХАБЯВАТ ПЛОЧКИТЕ!!!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - поздрави! както споменава Бу...
12.06.2016 13:13
saankii написа:
поздрави!
както споменава Буковски ...
лайна ..лайна, лайна... навсякъде

И много мирише, Санки.
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Китайците едно време се нареждаха ...
12.06.2016 13:14
ili4e написа:
Китайците едно време се нареждаха във верига из оризищата и трепеха с прашки врабчетата, за да не им кълват реколтата...

Е, те затова станаха 2 000 000 000! :-)))
Щото избиха врабчетата.
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - КАКТО Е ТРЪГНАЛО МАЙ СКОРО ЩЕ НАС...
12.06.2016 13:15
chavdar01 написа:
КАКТО Е ТРЪГНАЛО МАЙ СКОРО ЩЕ НАСЛАГАТ МЕТАЛНИ ШИПОВЕ И ПО "ЖЪЛТИТЕ ПЛОЧКИ",ЧЕ ДА НЕ МИНАВАТ ГРАЖДАНИТЕ ЗА ДА НЕ ИМ ИЗХАБЯВАТ ПЛОЧКИТЕ!!!

Натам отиват работите.
Чу
цитирай
7. selena1 - Sadizum!
12.06.2016 15:29
Neam dumi.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Neam dumi. И аз. Чу
12.06.2016 16:07
selena1 написа:
Neam dumi.

И аз.
Чу
цитирай
9. seasonofthewitch - Това е НЕнормално!
12.06.2016 20:22
Това е НЕнормално!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Това е НЕнормално! И аз тъй мисля, ...
12.06.2016 20:54
seasonofthewitch написа:
Това е НЕнормално!

И аз тъй мисля, ама никой не ме пита.
Предполагам, и теб?
Чу
цитирай
11. seasonofthewitch - Това е НЕнормално! И аз тъй мисля, ...
12.06.2016 22:54
4udovi6teto написа:
seasonofthewitch написа:
Това е НЕнормално!

И аз тъй мисля, ама никой не ме пита.
Предполагам, и теб?
Чу
А също никой не пита и европейския данъкоплатец дали е съгласен парите му да се пилеят за глупости.Питам се дали в цивилизованите,западни, пристанищни градове са сложили шипове на лампите срещу морските птици?
цитирай
12. sidhaarta - "Небето да ни накаже с шипове ...
12.06.2016 23:50
"Небето да ни накаже с шипове за бездушието в душите на живите! "... според мен бих казала - "НЕБЕТО НА ЖИВИТЕ В ДУШИТЕ С ШИПОВЕ ЗА БЕЗДУШИЕТО -( ДА НИ НАКАЖЕ). Нещо такова, нака го чувствам, лично мен Небето никога не ме е наказвало... не съм била аз в поправление, че и казън да намирам извън мен - една проста жена... е, какво повече от това. Но да не додявам!
С уваение !
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Това е НЕнормално! И аз тъй мисля, ...
13.06.2016 07:19
seasonofthewitch написа:
4udovi6teto написа:
seasonofthewitch написа:
Това е НЕнормално!

И аз тъй мисля, ама никой не ме пита.
Предполагам, и теб?
Чу
А също никой не пита и европейския данъкоплатец дали е съгласен парите му да се пилеят за глупости.Питам се дали в цивилизованите,западни, пристанищни градове са сложили шипове на лампите срещу морските птици?

Някъде може и да има, но това е безумие.
И ги боли - както птиците, така и хората.
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - "Небето да ни накаже с шипове ...
13.06.2016 07:20
sidhaarta написа:
"Небето да ни накаже с шипове за бездушието в душите на живите! "... според мен бих казала - "НЕБЕТО НА ЖИВИТЕ В ДУШИТЕ С ШИПОВЕ ЗА БЕЗДУШИЕТО -( ДА НИ НАКАЖЕ). Нещо такова, нака го чувствам, лично мен Небето никога не ме е наказвало... не съм била аз в поправление, че и казън да намирам извън мен - една проста жена... е, какво повече от това. Но да не додявам!
С уваение !

Както и да я "изречеш", сълзата си остава сълза.
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9357050
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930