Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
24.09.2018 18:36 - Похотливи желания/Спасение/Булото на Вярата /MEDEN AGAN/CATHARSIS/2018 - БЪЛГАРСКИ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 661 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 25.09.2018 18:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Lustful Desires/Похотливи желания

Погледни през очите
На тази измъчена душа -
Отхвърлена, изоставена,
Натирена да пълзи в Пустошта...

Хранейки се с останките
От алчността на другите хора,
Проси за онова, което
Другите приемат за даденост...

Предлага плътта си, за да бъдат
Задоволени първичните нужди
На един зъл, стар човек,
С похотливи желания...

Позволи ми да ти помогна -
Да те измъкна от тази канавка,
Да ти покажа един по-добър свят,
Изпълнен със светлина...

Невежеството е благословия,
Нищо не напуска тези стени -
Щом престанеш да мечтаеш,
Обажда се единствено Смъртта...

Историята се повтаря -
По-силният надделява,
Изкушава ги с лъжи,
Докато управлява техния живот...

Предлага плътта си, за да бъдат
Задоволени първичните нужди
На един зъл, стар човек,
От похотливи желания...

Позволи ми да ти помогна -
Да те измъкна от тази канавка,
Да ти покажа един по-добър свят,
Изпълнен със светлина...

Сцената е поставена -
Вечната най-тъмна история:
Обещания за Божественост,
Удавена с дребнави човешки дела...

Превод: Здравко Б. Спасов, 2018
image
ДЕМЕТРА, певицата на "Миден Аган", е зодия Лъв - родена на 22 юли... г.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Veil of Faith /Булото на Вярата

В този безкраен дебат, мит и реалност,
Истината лежи под прахоляка на времето,
Колко много неща трябваше да пренебрегнем,
Под булото на Вярата заметени - войни,
Предизвикани от изучаване на древната история,
Нестихващо разрушение, управлявано от лъжи...

През всичкото това време
Ти се опитваше да издигнеш гласа си,
Да погледнеш в дълбините на душата си,
Да разбереш, какво е правилно или не...

Бидейки лишени от разум,
Ние трябваше да се лутаме,
За да докоснем другата страна -
През всичкото това време 
Ти се опитваше да издигнеш гласа си,
Да разбереш, какво е правилно или не...

Религиите са създадени, за да поробват мисълта,
Фанатици раздават командите - чрез пушек и огледала.
Отдавайки живота си за словото на лъжливи проповедници,
Заблудените души на пешки върху шахматната дъска
Получават обещания Задгробен живот - от подли духовници,
Докато мечове разсичат сърцата на невярващите...

Превод: Здравко Б. Спасов, 2018
////////////////////////////////////////////////////////////////////
image
Официалната страница на групата във Фейсбук: https://www.facebook.com/meden.agan.official/
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Salvation/Спасение

Тежест в гърдите ми,
Неприятно усещане -
Дали съм затворена в капан
Или просто сънувам?

Дните ми са твърде дълги,
Ще мога ли някога да се принудя да спра
С моето себе-разрушение
Или мога да се нараня още повече?

Спаси ме,
Не мога да го спра -
Като ме убиеш
Още веднъж!

Моят здрав разум ме напуска,
Моята душа избледнява,
Все по-трудно е да дишам
В мойта празна стая...

Моите спомени са портал
Към единствения свят, който познавам -
Вътре, в тази Тъмнина,
Всички надежди да зърнеш
Зърното на Живота се губят...

Спаси ме,
Не мога да го спра -
Като ме убиеш
Още веднъж -
Пренеси ме
Отвъд тази врата,
Не мога да предвиждам -
За себе си...

Превод: Здравко Б. Спасов, 2018

 






Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9569132
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!