Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2020 20:20 - Привилегирована с подаръци...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2820 Коментари: 10 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
В Практикер се продават декоративни камъчета на висока цена - 8 лв. за 5 кг. А на мен моята Янтра ми ги подарява...

image


image


image


image


image





Засадих си и малка билкова леха,
да ухае на любимите ми поля )))

image


image


image


image


image


image





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Веси,
13.07.2020 20:49
чудесни билки си насадила. А котанчетата мързелуват и са с надути коремчета нахранени. Направо им завидях.:))
Приятна вечер!
цитирай
2. vesever - Кати, благодаря ти1 Много ми е ...
13.07.2020 21:43
Кати, благодаря ти1
Много ми е хубаво по полята,с всичките съкровища...
а котаците и те са съкровища, хапват стабилно, да ))
За завиждане са си, по цял ден си дремват и хапват...

Поздрави, Кати, на теб и на морето!
цитирай
3. katan - Ех, Веси, Веси!
14.07.2020 16:40
Много обичам да събирам камъчета.
Внучката ми също.
Станахме три:).
Имам камъчета речни, морски, планински от различни места и държави.
Бели, разницветни. Всякакви.
Обичаме да събираме и шишарки. Детето беше много малко, когато започна да ми казва "шеши". Не се сетих веднага и то ми донесе една шишарка от предушния ден.
И така камъчета, шишарки, кестени... Прехвана от мен:).
Направила си хубава настилка с любимите камъчета. И за декорация са стигнали.
Писетата ме разнежиха.
За лехата с билки и подправки няма да пиша:).
Погледни - може да ме видиш до розмарина, кантариона или лайката:).
Прегръщам те, работливо и прекрасно момиче!

цитирай
4. vesever - Кате, благодаря ти! Много се р...
14.07.2020 21:31
Кате, благодаря ти!
Много се радвам, че и ти обичаш такива красоти, каквито и аз )
И аз отвсякъде си вземам камъчета (респективно мидички) за спомен, и им се радвам като на съкровища ))

Котаците наистина са разнежващи, постоянно се гушкат и мъркат, много си ги обичам!
Виждам те, виждам те, Кате, радвам се, че ти харесват лехите с билките...
Благодаря ти, че се отби!
Поздравявам теб и внучката ти, прегръдки и от мен!
цитирай
5. wonder - Чудно! Да си посадиш живовляк - ...
15.07.2020 09:42
Чудно!
Да си посадиш живовляк - лекува рани, натъртвания и ако се порежеш случайно веднага спира кървенето. Тученица също. Става страхотна салата от нея.
Тази година вятърът ми беше приказен градинар и в моя двор цъфнаха цариче, тученица, жълт кантарион, риган, валериана, живовляк, бял трън дори. ;)))
Природата си знае работата, реката е приказен спътник за всеки, който я обича.
Щастлива да си, Веси! Блажена да си! :)))
цитирай
6. vesever - Дела, благодаря ти за прекрасния ...
15.07.2020 11:11
Дела, благодаря ти за прекрасния коментар!
Живовляк имам пред портата, до стъпалата, но наистина ще взема да го преместя вътре до дувара, защото горе на пътя постоянно се минава, децата изкарват и колелата оттам...
За тученицата не знаех, че става за салата, имам малко из двора, ще пробвам.
Много се радвам, че при теб има толкова много дарове, чудесно е да усещаш тази грижа на Природата, аз също се радвам дори на малките "знаци", а те всъщност не са малки за който може да ги оцени!

Поздрави и нека се радваме на лятото и всички красоти )))
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
15.07.2020 21:52
Речните камъчета са наистина като съкровище!
В детските години събирахме камъчета- зелени ,червени, сини на брега на морето.....
Спомних си за тях по- късно и събрах от брега преди време Предадох ги чрез приятел на ръководителя на катедра занимаваща се с изследване на минерали Оказаха се обикновени стъкла, изгладени от пясъка и вълните с времето
Преди няколко години приятел дойде възторжен в службата Изкупил съкровище от общ познат Знам ,че обикаляше в Странджата да търси камъни Искаше да му кажа какви са? Понеже чу били описани като скъпоценни Имаха и " паспорт"Огледах ги Казах ,че според мен са полускъпоценни камъни, но точно могат да се определят чрез оптически микроскоп Ако иска ,познавам професора, да отидем някой ден да ги види
Уговорих среща Човекът ги огледа и му каза да не храни големи надежди Вижда два полускъпоценни камъка,но в това състояние струват по няколко лева Толкова струва и скъпоценният ,необработен малък камък- каратът му- 0,2г Скъп в необработено състояние е диамантът!
Провери ги Имаше само един топаз, скъпоценен камък, но не от ценните, така ,че струваше десетина лева, ако някой прояви интерес за него! Имаше стъкла и четири, пет полускъпоценни камъни-яспис, зелен турмалин и тем подобни
Приятелят загуби интерес към по- нататъшно натрупване на съкровища с цел обогатяване
Ти обаче търсиш красотата, така ,че продължавай! Желая ти успех!

Хубава вечер, Весе!
цитирай
8. vesever - Иване, така си е, за ман са съкров...
16.07.2020 13:52
Иване, така си е, за ман са съкровища, не разпознавам кои са скъпоценни или полускъпоценни камъни, но като са красиви, за мен са си скъпоценни ))
На Карадере има разкошни цветни камъчета, като невидели събирахме с децата. Може би е имало вулканична дейност преди време, има червени, оранжеви, розови....някакво райско местенце, много го обичам!
И моята Янтра си е райска, с нея съм се сраснала вече ))

Поздрави и благодаря, че намина!
цитирай
9. knigolubie - Всяко камъче е една история
18.07.2020 11:40
и ако има желащ - тя ще бъде написана и разказвана...
Човек може да легне на поляната, да задържи няколко камъчета в ръката си и да гадае колко ще продължи лятото, любовта, разбирателството между старото ми коте и новонамереното... да гадае и да се усмихна наум и наяве.
Градината и камъчетата осигуряват душевен мир и настроение.
Благодаря за моментния отдих и вдъхновение!
цитирай
10. vesever - Христина, и аз благодара за прек...
19.07.2020 21:04
Христина, и аз благодара за прекрасния коментар.
Наистина всяко камъче е история. Често откривам камъчета, които са като изрисувани, сякаш има някакви знаци върхи тях. И като се замисля, че съществуват от стотици хиляди години, колко вода е минала край тях, какво ли са видели, ако можеха да говорят...
Нека има красота и вдъхновение навсякъде, само добрини ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044645
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол