Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
10.07.2020 17:34 - Дивото ни зове "Саблезъбите -котки"- ДАРЕНИЕ ЗА ЗООПАРКА
Автор: trenertg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1219 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.07.2020 17:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Разказ 1
      Започвам нова поредица разкази...""Дивото ни зове""
Посветена и в името на животните . За Възрастни , Професионалисти, младежи технократи и натуралисти.
     Деца с фантазия и гсм или таблет. За кучемразци, котко- любители, пътешествия и повече няма да кажа.
     Всеки Прочел разказ ,който му харесва нека дари 10 стотинки или повече за Ветеринарната амбулатория на Зоопарк София . _____ ___
                       
                          Дивото ни зове "Саблезъбите -котки"

         2001г. Седя си аз във Ветеринарния кабинет разговарям по някакъв проблем по стационарния телефон с пациент - оф грешка със стопанина на Марта - прегазеното пуделче от вчера ...
          В това време Мау Ти Ловецът на Елени влита с една мишка в уста.... Аз седя на стола полу- изправена и вече сричам нещо на човека от отсрещната страна :
         - Извинявайте, ще ви звънна след малко влезе Спешен случай -разбирате нали !?! - тряс слушалката...
         В това време Мау Ти подхвърля мишката, бие и шамар с лапа,тя пада и тръгва с бяга .. Мау Ти се мята пак ,хваща я и ми я носи в краката....
         - Маутиии тази мишка не е за вътре - тя е за навън. Отивам хващам лопатката ,а Маути разнася мишката след мен и ми я слага отново в краката с тайната надежда да си поиграя и аз.
          Мишката се качва на лопатката аз я мятам навън през врата говорейки на котката
        -Казах ти играе се навън!!! - Пляс !Мишката падна на плочките и... Не помръдна повече...
        МауТи отиде до мишока побутна го с лапа - каза:
       - Мямяамаупрф - на котешки това е < повече няма да си играя стеб *@#*> .            Завъртя нервно опашка и си тръгна...
       - Ей вземи си мишката !!! -Мя Пффф -ти я уби - ти я погреби !! Изсъска Мау Ти и изчезна сърдита. - Котки- изсумтях аз ,и се заех с погребението на мишока...


image  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: trenertg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 187160
Постинги: 66
Коментари: 73
Гласове: 1020
Архив