Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2020 20:20 - Ненаситни за Красота...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1563 Коментари: 12 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пролетта е Красота. Искам всичко да е красиво и райско. Всеки ден се събужда Живот....малко по малко. Има хиляди прелести край нас. Всяка тревичка, всяко цвете, на точното си място.

image

И, разбира се, всяка котка )))

image


image


image


image


image


image


image

А днес подреждах килера и намерих това чудно каренце. Мил Спомен от Баба. Добре пасна на холната масичка, а и на целия интериор. Носталгия, която изпращам към Небето и запечатвам на Земята. 

image


image




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - Красиво, свежо, оптимистично. . ...
05.04.2020 21:03
Красиво, свежо, оптимистично..:)
Благодаря!
цитирай
2. barin - Веси, на лалето му е студено. Не се е ...
05.04.2020 21:06
Веси, на лалето му е студено. Не се е разтворило напълно. В общия двор на блока е така със 10 лалета- седем червени и три жълти. На лозето в петък още ги нямаше.
Поздрави!
цитирай
3. vesever - Дон Тонсън-Донсън, и аз ти благо...
05.04.2020 21:17
Дон Тонсън-Донсън, и аз ти благодаря!
Нека има добрини и красоти навред!

цитирай
4. vesever - Иване, така е, тези дни е облачно, но ...
05.04.2020 21:19
Иване, така е, тези дни е облачно, но скоро се надявам да има слънце и да се отворят и лалетата. Имам 3 лалета, които купих от Кауфланд във Варна, много екстравагантни ще излязат, тъкмо се показват....ще ги снимам, когато разцъфнат и ще ги покажа.
Поздрави!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
05.04.2020 22:00
Котката ,кога си я заснела, преди работата и в градината или - след нея?
Има доволен вид, като след добре свършена работа! Правилни ли са подозренията ми, че е след работата й?
Ти я беше научила да танцува с тебе, сигурен съм ,че си я научила и да окопава цветята!

Продължавай да създаваш красота!
цитирай
6. vesever - Иване, привет! ...
05.04.2020 22:23
Иване, привет!
Така си е, котаците на всичко се учат от мен )))
За прекопаването ще ти издам какви ги вършат. Като засея ранните зеленчуци, те прекопават така старателно, че понякога на места не ми изниква всичко и сея повторно )))
Но важно е старанието, нали така ))
Поздрави и благодаря!
цитирай
7. katan - Щастливка си, Веси!
06.04.2020 11:53
Цветета, ягодки, Кънчо, каренца ...
Бъди здрава и се радвай на всичко!
цитирай
8. vesever - Кате, благодаря ти! Нали, имаме ...
06.04.2020 12:34
Кате, благодаря ти!
Нали, имаме толкова поводи за щастие, ежедневно...
Дай Боже да сме здрави и да се радваме на живота!
Прегръдка от мен и Кънчо :)
цитирай
9. troia - Веси,
06.04.2020 20:33
при теб все едно е раят, но в земен вариант.:)
Всичко е нацъфтяло, красиво и уютно.
Поздрави на грижовната стопанка!:)
цитирай
10. vesever - Кати, благодаря ти ))) Още има да ...
07.04.2020 10:20
Кати, благодаря ти )))
Още има да работя по Рая, докато стане съвършен ))
Но удоволствието си заслужава. дори от малкото.
Прегръдка от мен!
цитирай
11. lexparsy - Радваш ни с красотите които са ти ...
07.04.2020 11:59
Радваш ни с красотите които са ти поникнали в градинката Веси... Особено след красивата пролетна снежна компенсация за зимата:)
А бабините дантелки ковьорчета и везани покривчици, винаги са много сладурски, ако имаш вкус къде да ги поставиш. Аз забелязвам, че много съвременни домакини ги изхвърлят, което е липса на уважение към труда им, но и липса на естетически битов усет!
Още много красиви пролетни настроения да имаш напук на карантинните... ;)
Лекс
цитирай
12. vesever - Лекси, и мен много ме радват крас...
07.04.2020 13:08
Лекси, и мен много ме радват красотите. Открадвам си всеки ден време за наслаждение и се заравям на поляната, в тревата и сред жълтурчетата, пчелички жужат, птичета пеят, едно безвремие и блаженство...
Наистина са сладурскио каренцата и покривките на бабите ни, тези дни се върнах в детството си, с толкова много мили спомени...
Ми, пролетта сама предразполага към настроение и ведрост, ще покажа още красоти тези дни. Имам прекрасни малко слънца на полянката, а също и колекция от принцеси )))
Ще обясня кое какво е, когато пусна постингите ))
Поздрави и на теб да ти е слънчево!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4045771
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол