Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2018 02:41 - Какво означава ПриЯделство и какво – СъприЧувност
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 753 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 25.09.2018 02:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   Шипката ми викат…, ама само съприяделите дето ми се закачат, или онези дето им давам да ми берат шипките консумирно…
   Пиша ви защото тъкмо шипчиците от оцелялото ми коренче ми станаха за бране… Защото оцелях като мина един багер и отнесе непривремно корена ми, че и изворчето ми питувно и сладовито край него…
   Та аз си пуснах бодлувките по подходящ за проминаване край мене начин…
Ами никой не ме учил тъй да правя бе хора. Зная си от голямото коренче, дето оцелях от него… как да прихващам тези дет‘ са уж съприядни, и как път да правя на тез‘ дето правят от мене мармасладко и лековилки…
   А тъкмо днес се чудех как да преживея в циментуванияни асвалтизъм като чух пак един багер да изрива други храсторо
дни за да прави кал на зимъска зарад Мола на щастните хорица… и получих едно скайпобщение, което тъй промени бодлуването на клонуването ми…
   Общението е от една съприхрастна приятелка, съгорувала със сродния ми бащин шипков храст. Цитирам:
   Здравей, [?] - малка Шипко! Аз съм все още жива.
Бързам да те зарадвам с нещичко. "Нещото",
което преди време се изпотрепах да търся безуспешно, днес изкочи изненадващо от най-най-неочаквано място. Бях много, много  приятно изненадана защото се бях примирила с мисълта, че е изчезнало, изгубено или по незнайни причини просто унищожено.
И е приложена снимка:
image
Преписвам, за да не мъча четението ви:
Здравей душа многострадална.
Използвам случая да ти драсна и аз 2 реда и половина и да ти предпиша универсалното лекарство. Хич да не ти пука. Преди 12 години и аз бях там и сега си ям и си пия и си пуша и хич не ми пука.
Шипката
   Оказа се че баща ми (също му викали Шипката) и е помогнал преди много време а и сега в мислите с естествената си съпричастност и с едно просто и даже безотговорно кратко послание?... А може би част от универсалното ни лечение е да престане да ни Пука от неестествената медицина и нарочените ни медийни и психо-образователни "рецепти за здраве и щастие" !
   Ами аз си мислех да питам някой от сучените ни ПрияЯдели, дето ни съприглеждат схербецидно… Как едно писмо може да е тъй лековидно и съприслушно толкова години… и как знае кога да се скрие от празнословие, и кога да се появи пак в принужния момент на получателите си с „универсалното лекарство“, да следваме естествените нуждини на Нашия си ни Живот и Съдбовност, колкото и странни в различността си да са… но винаги със Съпричастност и Вяра и Надежда и Любов. Те не отпадат, а ако се „изгубят“, знаят кога да се появят!
   А и как с още по-кратки злословни думи и неприслушни дългословия, тъй близките ни Приядели могат да убият естествената ни съпричувност  и прислушие към магическите красоти на Живота…

Снимка от тогава...
image
Приличат ми  на възрастни пубери в парка :-)))

Благодаря за писмото татко! Дълго пътува и до мене, но пристигна когато трябва :-)


П.П. А Лекс (ами нали пиша на компа му)… прочете, засмисли и се измърмури:
- Абе много сложно си го изсподялкал бе брат… ама може до някой блогъри и така да стигне нявга… Ама онова е на лист, а това един токов удар ще изтрие без предизследствие :-)))
 






Гласувай:
9



1. missana - Изкефи ме, Приятелю Лекс! Поздравявам те!
28.09.2018 00:21
Майсторски пипаш с това твое думотворчество. Съвсем на място и изведено в ранг на стил на писане...

Замисли ме и за бащата с прякор Шипката. Може да е бил потомък на някой със същия прякор от онези партизани, дето на 8-ми с/у 9-ти нагазиха балкану в шумата, а пък после младата Шипка да е сукалче-смукалче на някоя от ВИС-СИК мутричките след 10-ти ноември. Шипка при Шипка отива, багер при багер. Е - най-накрая всички свършват в билковата аптека или сред барбонките на някоя баба Ю. преди да й дръпнат водата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363723
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375