Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
22.05.2017 10:24 - България е нашият дом
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 3052 Коментари: 7 Гласове:
42


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Прекрасно!
22.05.2017 10:34
Красива и силна творба - в две минути е казано много!Адмирации за създателите и публикацията!Благодаря!Обичам България и съм горда,че е моята родина!Хубав ден и успешна нова седмица!
цитирай
2. dum - ИГРЕК ХРОМОЗОМИТЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ...
22.05.2017 11:03
ИГРЕК ХРОМОЗОМИТЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ МЪЖЕ СА НА 7800 год. Ген без аналог на света.
Кода на българина веч е ясен и мисията ни е определена. В света и кръвната ни линия датира от 6 хил. г. пр. Хр. - ПЪРВАТА.
цитирай
3. wonder - ИГРЕК ХРОМОЗОМИТЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ...
22.05.2017 11:23
dum написа:
ИГРЕК ХРОМОЗОМИТЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ МЪЖЕ СА НА 7800 год. Ген без аналог на света.
Кода на българина веч е ясен и мисията ни е определена. В света и кръвната ни линия датира от 6 хил. г. пр. Хр. - ПЪРВАТА.


Факт!

https://www.youtube/watch?v=cWRVgbU2VvM
цитирай
4. wonder - Красива и силна творба - в две минути ...
22.05.2017 11:25
emi1ts написа:
Красива и силна творба - в две минути е казано много!Адмирации за създателите и публикацията!Благодаря!Обичам България и съм горда,че е моята родина!Хубав ден и успешна нова седмица!


И аз, и аз... :)))

https://www.vbox7/play:68afa4d7
цитирай
5. planinitenabulgaria - Страхотна е България, които я познаваме сме я обикнали.
22.05.2017 21:43
Много ме впечатлиха Божиите очи от пещерата под с. Карлуково, които считам за силно за мен място. Дано творците по-често да откриват такива силни клипове и да ги поместват в постинги без думи. При представянето на красота думите не помагат много.
Един красив български поздрав от мен, също без думи,но много силен:

/Исках да приложа линк с Импровизаця и Токата на Панчо Владигеров в изпълнение на Вайсенберег, но не става, вероятно пак има хакерска атака. Въпреки това Те поздравявам с това произведение, ако хакерите разрешат да го прослушаш../
цитирай
6. wonder - Много ме впечатлиха Божиите очи от ...
22.05.2017 22:52
planinitenabulgaria написа:
Много ме впечатлиха Божиите очи от пещерата под с. Карлуково, които считам за силно за мен място. Дано творците по-често да откриват такива силни клипове и да ги поместват в постинги без думи. При представянето на красота думите не помагат много.
Един красив български поздрав от мен, също без думи,но много силен:

/Исках да приложа линк с Импровизаця и Токата на Панчо Владигеров в изпълнение на Вайсенберег, но не става, вероятно пак има хакерска атака. Въпреки това Те поздравявам с това произведение, ако хакерите разрешат да го прослушаш../


И българите сме страхотни!

Уникална творба! Безкрайно нежна. Ето я:

www.youtube/watch?v=imgNGpSFamQ
цитирай
7. krumbelosvet - Красивата земя
23.05.2017 10:27
Красивата земя е като красивата жена - трудно се опазва...
А нашата земя, освен красива и плодородна, ражда НАЙ-ВКУСНОТО, БОЖЕСТВЕНО ВКУСНОТО, от всички дарове на замята. Може би защото няма в земята ни желязо и нефт, може би кой-знай, но ПОЛОВИНАТА ОТ ТАЯ ЗЛАТНА ЗЕМЯ пустее, докато ние ядем вносни боклуци. Някой си я е заплюл, тая земя. И един бивш външен министър ни обяснява, че е старомодно да си държиш на своята земя, че е нормално да тръгнеш по чужбина...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15165541
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194022
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031