Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2018 22:35 - Великия Алхимик фърлил спестяванията си на ало измамници за спасяването на брата Грим
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1066 Коментари: 4 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Ало, Великия Алхимик ли е" - позвънило се в дома на Великия Алхимик
- Кой ме тръси- запитал Великия Алхимик
- Майор Деянов.  Провеждаме следствена операция за залавянето на измамник, който се опитва да ни открадне братя Грим
-  Аууу, майоре знам го аз тоя, чакай да ти фърля спестяванията през балкона - казал Великия Алхимик и си хвърлил спестяванията. 

На другия ден пак се позвънило . 
- Кой ме тръси- запитал Великия Алхимик 
- Генерал Георгиев- казал гласът - Провеждаме следствена операция за залавянето на измамник, който се опитва да ни открадне братя Грим.
- Ма нали аз вчера си фърлих спестяваията  на майор Деянов!
- Ама те са двама братя, Вие не познавате ли славянската история ,  ние освободихме едния,  парите са за другия>
- Кка да не знам Историята, та нали аз ги заварих славянските братя лятото с баба Алхимица.
- Ми фърлете нейните спестявания- предложил генерал георгиев
- А, не, пазиме ги за дъщерята или за сина. Знаеме ли за кой ще се обадят
Но ще Ви изпратя при един голям патриот, krumbelosvet. Веднага ще ви фърли парите през балкона, акто разбере за каква патриотична цел са.



Гласувай:
0



1. iliyanv - Сега требва да му се обади инспектор Стрезов ...
17.03.2018 07:58
Може па Великият Ал да фърли през балконя шепа пичати на Борис I - Михаил III.
цитирай
2. rustam - Да!!!
17.03.2018 18:55
iliyanv написа:
Може па Великият Ал да фърли през балконя шепа пичати на Борис I - Михаил III.


хем всичките написани на "кирилица"!
цитирай
3. marknatan - Великия Алхимик подготвя за пичат ...
17.03.2018 22:13
Великия Алхимик подготвя за пичат намеренитео от него на плажа монети на княза Михаил на кирилица за пръв път на български!
Нема да ги фърля на ало-измамници Той тех ги разпознавал
Щел да ги дари на музея
цитирай
4. marknatan - Появил се е трол ! Дори и аз се по...
17.03.2018 22:18
Появил се е трол !
Дори и аз се подведох от този коментар:
"Простак! "
Все едно е написан за мен от сердце!

Разликата е, че има едно допълнително m, в края на титлата му

Та проверявайте, възможно е да се появят и други подобни коментари, целящи да ме скарат с хора, които ценя и уважавам !
И аз вече проверявам с курсура всяко съмнително име!

Гинка, например
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850233
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031