Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2019 23:06 - Когато имаш чувството, че не можеш да продължиш напред...
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 2278 Коментари: 8 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

С позволението на Всевишния! (иншааллах)


Всеки път, когато имаш чувството,
че не можеш да продължиш напред... 

Чувстваш се безпомощен,
защото си толкова самотен...

И нощта и тъмнината са единственото,
което виждаш около себе си,

Чувстваш се толкова безпомощен
и не можеш да решиш по кой път да поемеш...
 

Не се отчайвай, не губи надежда,
Защото Всевишния е винаги до теб!

С позволението на Всевишния ще намериш своя път...


Всеки път, когато отново съгрешиш

имаш чувството, че не можеш да се покаеш

и че е твърде късно да тръгнеш по този път. 

Толкова си объркан/а, погрешните решения, които си взел/а
са обзели мисълта ти и сърцето ти е изпълнено със срам...

Не се отчайвай, не губи надежда,
Защото Всевишния е винаги до теб!

С позволението на Всевишния ще намериш своя път...


Обърни се към Всевишния, Той винаги е наблизо!

Довери Му се, вдигни ръце и се помоли:

 О, Господи, напъти ме, не ми позволявай да се отклоня,

Ти си Единствения, Който ми показа пътя, показа ми пътя...

С позволението на Всевишния ще намерим Пътя!

image






Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
28.11.2019 09:36
Ето това твое откровение съдържа Абсолютната Истина, а тя може да помогне на много хора да се осъзнаят и да поемат по Добрия път на Духовността към Светлината и Истината.
Бъди жив и здрав, Икар!
цитирай
2. vesever - Привет, Ахмед! Поздрави и от мен. ...
28.11.2019 12:26
Привет, Ахмед!
Поздрави и от мен.
Дай Боже винаги да имаме подкрепа от Небето и Доброто да надделява на Земята.
Песента е много трогателна.
цитирай
3. ikra - Благодаря, приятелю!
29.11.2019 18:35
batogo написа:
Ето това твое откровение съдържа Абсолютната Истина, а тя може да помогне на много хора да се осъзнаят и да поемат по Добрия път на Духовността към Светлината и Истината.
Бъди жив и здрав, Икар!

И ти да си жив и здрав!
цитирай
4. ikra - Привет :)
29.11.2019 18:39
vesever написа:
Привет, Ахмед!
Поздрави и от мен.
Дай Боже винаги да имаме подкрепа от Небето и Доброто да надделява на Земята.
Песента е много трогателна.

Струва си да се позамислим...
Приятни почивни дни :)
цитирай
5. barin - Здравей, Ахмеде. Имал съм това ч...
30.11.2019 05:44
Здравей, Ахмеде. Имал съм това чувство на няколко пъти. Не вунаги съм постъпвал правилно, но по-добре е да се направи крачка встрани и да се продължи. Написаното е в преносен смисъл, а в буквалния- минава се по друг заобиколен път и се жертва време за цел.
Поздрави!
цитирай
6. zaw12929 - Привет: Когато имаш чувството, че ...
30.11.2019 19:57
Привет: Когато имаш чувството, че не можеш да продължиш напред... преодолей и продължи! Само напред!
цитирай
7. ikra - Привет :)
01.12.2019 18:36
barin написа:
Здравей, Ахмеде. Имал съм това чувство на няколко пъти. Не вунаги съм постъпвал правилно, но по-добре е да се направи крачка встрани и да се продължи. Написаното е в преносен смисъл, а в буквалния- минава се по друг заобиколен път и се жертва време за цел.
Поздрави!

С пожелание за ползотворна седмица :)
цитирай
8. ikra - Да, само напред :)
01.12.2019 18:38
zaw12929 написа:
Привет: Когато имаш чувството, че не можеш да продължиш напред... преодолей и продължи! Само напред!

Приятна вечер :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4757654
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031